Sunday, January 17, 2010

μισησε με σε παρακαλω..






δε νιωθω.
δε νιωθω τιποτα
δεν νιωθω να νοιαζομαι
ουτε να αγαπαω.
ΓΙΑΤΙ;
γινεται η αγαπη να φευγει χωρις λογο;
Μακαρι να ενιωθα.
Θα μπορουσα να στεναχωρηθω πραγματικα και να μισησω τον εαυτο μου.
Ουτε αυτο μπορω να κανω...


θυμασαι;
τι ρωταω;...θυμασαι τα παντα
μου ειχες στειλει το τραγουδι και μετα μου εστειλες αυτους τους στιχους.
η αληθεια ειναι πως θα μου αρεσε να ημουν η ηρωιδα του τραγουδιου

μου ειπες πως φοβασαι πως με κρατας...φοβαμαι πως εγω το κανω αυτο...
Σου ειπα πολλες φορες πως το να με μισησεις ειναι ο πιο ευκολος τροπος να ξεχασεις.
Απαντησες πως το μετανιωσες την ιδια στιγμη οταν ειπες πως θες να τα ξεχασεις ολα, πως δεν θες να ξεχασεις τιποτα και πως Μ' ΑΓΑΠΑΣ και δεν θα μπορουσες ποτε να με μισησεις οτι κι αν εκανα, πως θα με συγχωρουσες παντα...
Εισαι τοσο γλυκος και τοσο τυχερος που νιωθεις...

No comments:

Post a Comment